Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Teraz jest 21 paź 2017, o 18:44


Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

"Piłka jest kolczasta a pola punktowe są dwa". Wszystko o zasadach gry Blood Bowl.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

bukszpan

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 600
  • Dołączył(a): 16 sty 2016, o 18:48

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post8 sie 2017, o 18:54

Wszystkie niziołki pociągają teraz ze smutkiem noskami.
Offline
Avatar użytkownika

Pieta

trener

  • Posty: 1122
  • Dołączył(a): 20 paź 2015, o 21:24
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post8 sie 2017, o 18:56

hehe
jak chcesz być wierny szponom, to musisz czekać aż wypadnie 8+, ale można też nie skorzystać ze szponów, bo umiejętności nie są obowiązkowe. Można zdecydować się na ich użycie dopiero po rzutach.
Steam: Pieta http://steamcommunity.com/id/pietunia
Grupa Steam: Blood Bowl Polska
Offline
Avatar użytkownika

Elkołak

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 2126
  • Dołączył(a): 8 lip 2014, o 12:21
  • Lokalizacja: Grudziądz

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 09:49

Przekazuję piłkę i gracz który miał ja odebrać nie robi tego. Obok niego jednak stoi inny mój gracz który ja łapie jest strata tury czy nie?
steam: Elkolak75

PO 2016 Strażnicy Kostnicy (khemri) 1-4-0
PO 2017 Szydercze Piszczele (undead) 2-0-3
Offline
Avatar użytkownika

Nimar

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 5826
  • Dołączył(a): 20 lut 2013, o 16:27
  • Lokalizacja: Gliwice

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 09:56

według mnie nie ma.
nick steam: Nimar
Offline

unicorn

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 685
  • Dołączył(a): 21 lis 2014, o 17:03

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 10:35

Również wydaje mi się, że nie, ale w grze miałem sytuację, że nie złapał odbiorca, piłka spadła na ziemię, ale obok stał człowieczek który ma cechę na łapanie z sąsiedniego pola, i piłkę podniósł. Gra zakończyła w tej sytuacji turę.
Czy ta umiejętność wpływa jakoś na to czy jest koniec czy nie ?
Steam: unicorn_az
Offline
Avatar użytkownika

Pieta

trener

  • Posty: 1122
  • Dołączył(a): 20 paź 2015, o 21:24
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 11:05

Nie. Strata po przekazaniu czy podaniu jest tylko jeśli piłka spocznie na ziemi lub zostanie przechwycona. Jeśli zostanie złapana przez zawodnika z tej samej drużyny, to w między czasie może odbijać się od ziemi a nawet wylecieć za boisko.
Steam: Pieta http://steamcommunity.com/id/pietunia
Grupa Steam: Blood Bowl Polska
Offline
Avatar użytkownika

Rogal

star player

  • Posty: 572
  • Dołączył(a): 11 sty 2017, o 14:58

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 11:06

Elkołak napisał(a):Przekazuję piłkę i gracz który miał ja odebrać nie robi tego. Obok niego jednak stoi inny mój gracz który ja łapie jest strata tury czy nie?


Nie ma straty.
GKS O.G.R.Y.Z.K.I (2017) - 2/1/8

Obrazek
Steam: Rogal1979
Offline
Avatar użytkownika

Lyskie

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 2543
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03
  • Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 11:12

Pięta ma rację - nie ma turn overa, tak samo jak w przypadku tzw. "podania do samego siebie". Przy nieudanym podaniu piłka wylatuje z rąk, a następnie tak się odbija od ziemi, że podnosi ją ten co rzucał .
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
Offline
Avatar użytkownika

Elkołak

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 2126
  • Dołączył(a): 8 lip 2014, o 12:21
  • Lokalizacja: Grudziądz

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 11:15

Dzięki! :)
steam: Elkolak75

PO 2016 Strażnicy Kostnicy (khemri) 1-4-0
PO 2017 Szydercze Piszczele (undead) 2-0-3
Offline
Avatar użytkownika

leon

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 1626
  • Dołączył(a): 13 lut 2015, o 07:42

Re: Pytania do ekspertów dotyczące zasad BB

Post14 wrz 2017, o 11:53

Lyskie napisał(a):Pięta ma rację - nie ma turn overa, tak samo jak w przypadku tzw. "podania do samego siebie". Przy nieudanym podaniu piłka wylatuje z rąk, a następnie tak się odbija od ziemi, tak że podnosi ją ten co rzucał .


to co Elko pyta to nie strata.
Natomiast to o czym pisze Lyskie to zalezy.
jesli był fumble i piłka skonczyla w rekach rzucajacego bo na przyklad trafila na pole obok gdzie ktos lezał i wrocila w jego rece to jest strata, jesli to jest niecelne podanie ktore trafilo w rece podajacego to nie ma. trzeba rozroznic te dwa przypadki.

"6. A pass attempt is fumbled even if a player from that team catches the fumbled ball"
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kwestia Zasad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość