Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Teraz jest 21 paź 2017, o 18:47


Chaos Dwarf - Krasnoludy Chaosu

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zgnity

Zdobywca Dębowego Pucharu

Zdobywca Dębowego Pucharu

  • Posty: 1069
  • Dołączył(a): 6 lut 2013, o 13:07
  • Lokalizacja: Opole

Chaos Dwarf - Krasnoludy Chaosu

Post16 lut 2013, o 12:07

Chaos Dwarf - Krasnoludy Chaosu
Krasnoludy Chaosu są potomkami zwykłych krasnoludów poszukiwaczy których chciwość i ciekawość zapędziła troszeczkę za daleko co z łatwością wykorzystały siły chaosu , przeistaczając ich w złe i egoistyczne czasem zmutowane kreatury. Jednak w jeden sposób Krasnoludy Chaosu nie zmieniły się wcale - nadal uwielbiają grać w Blood Bowl. Krasnoludy Chaosu nie są aż tak liczne jak zwykłe krasnoludy przez co muszą się posiłkować niewolnikami Hobgoblinami. CD-ki wyznają boga Hashuta dzięki którego łaską część z nich zmutowała w Bull Centaury ( Bycze Centaury ) jest to jedna z doskonalszych mutacji bardzo dobrze odzwierciedla ich boga i dlatego żadne kolejne mutacje nie mają miejsca.

Team rooster przedstawia się następująco.
Obrazek

Wielką zaletą CD jest :
- wysoka klasa pancerza
- szybkie i silne Bull Centaury ( MV 6 ale Sprint i Sure Feet sprawiają że od nowości mogą próbować przebiec aż 9 pół )
- tani zawodnicy liniowi
- dostęp do mutacji ( dla niektórych zawodników)

Wadą natomiast jest :
- wysoka cena ReRolli
- dość niski poziom AG w drużynie
- dość wolny team

Moim zdaniem nie jest to najlepszy team dla początkującego gracza , choć nie zalicza się również do zespołów trudnych w opanowaniu.
Niemniej jednak jest to jeden z moich ulubionych zespołów - chociażby za wygląd :P

Hobgoliny
Tanie nie wyróżniające się niczym zielono-skórne paskudy. MV 6 zapewnia im przyzwoitą odległość ruchu, Ag 3 sprawia że są chyba najbardziej oczywistym wyborem do kontaktu z piłką , ST 3 sprawia że i one mogą próbować blokować przeciętnego zawodnika BB , AV 7 sprawia zato iż są najwrażliwszym zawodnikiem w zespole.
Jednak ich największą wadą jest dostęp do skilli General a cała reszta na Dublach przez co bez szczęścia nie zrobimy dobrego zawodnika pozycyjnego.
W zależności od przewidywalnej roli w drużynie dobór skilli i statystyk podczas awansu wygląda tak :
Modlimy się o : DUBLE , bądź jakąkolwiek statystykę ( w zależności od roli )
Wkurzamy się na : zwykłe rzuty ...
Ulubione Skille : [ w zależności od funkcji : faulujący , przenosiciel piłki, dający wsparcie przy bloku, żywa tarcza , ... ]

Chaos Dwarf Blocker
Okrutne i złe krasnoludy stanowią trzon naszego zespołu. AV 9 i Thick Skull sprawia że są dość twarde , Block i Tackle przydają się w ataku i obronie , przeciętna Siła 3 czasem denerwuje ale zrekompensowana jest ilością skilli i ceną. AG 2 sprawia że Blokerzy nie wypatrują piłki lecz szukają zawodnika którego mogą uderzyć , przy czym MV 4 sprawia że trzeba uważnie ich rozstawiać po boisko gdyż nie są mobilni. Dostęp do mutacji na Dublach cieszy ale przy ich MV i AG trudno myśleć poważnie o czymś innym niż mutacje od przeszkadzania czy zabijania ( Prehensile Tail - Ogon, Claw - Szpony , Disturbing Presence - Odrażająca Aparycja , Disturbing Presence - Niepokojąca Obecność czy jak tam brzmią polskie nazwy ;P )

Chaos Dwarf Blokera możemy rozwijać zazwyczaj na 2 sposoby :
Typowego Blokera - który ma powstrzymywać przeciwnika przed uciekaniem bądź poruszaniem : Guard, Stand Firm, Grab,
Szarżującego Zabijake - który poza rządzą śmierci nie widzi innego powołania : MB, Claw, PO, Frenzy, Dauntless, ...
Różnica między nimi jest jednak znikoma ;P
Modlimy się o : +ST , czasem o +MV (w zależności od funkcji), z Dubli Claw bądź inna mutacja wymieniona wcześniej
Wkurzamy się na : +AG jest bezużyteczne
Ulubione Skille : Guard, Mighty Blow, Stand Firm, Pro, Piling On, Dauntless, Grab, Frenzy, Strip Ball


Bull Centaur
Skuteczne i niebezpieczne , drogie ale według wielu jedni z lepszych zawodników BB. ST 4 sprawia że mogą dość skutecznie bić przeciwnika a przy Break Tackle nawet odskakiwać od przeciwnika, AG 2 sprawia że posługiwanie się piłką przez nich jest niezwykle RYZYKOWNE lecz przy ich szybkości niezwykle kuszące. Choć mają MV tylko 6 to Sprint i Sure Feet zapewniają im możliwość użycia GFI aż 3 razy i daje możliwość raz na turę ReRoll tego wyniku (GFI nie udaje się tylko na 1 , w trakcie śnieżycy na 1 i 2 ) a więc zatem mogą ruszyć się względnie bezpiecznie aż o 9 pól. AV 9 i Thick Skull czynią z nich niezłych twardzieli. Nie mają co prawda dostępu do mutacji ale przecież są prawie idealni w oczach ich boga.
Głównym argumentem przeciwko nim jest ich cena oraz brak Bloku ale za to rekompensują to swoimi osiągami.

Bull Centaura możemy rozwijać na wiele sposobów ale przedstawię 3 popularne:
- Szarżujący i Wsparcia: Blok , Strip Ball , MB , Diving Tackle, Guard...+ST/AG/MV
- Biegacz z Piłką : Blok, Dodge , Catch , Sure hand , Break tackle ... +ST/AG/MV
- Zabójca : Blok, Jump Up , MB , Piling On, Frenzy, ...+ST
Modlimy się o : +ST i Duble ... czasem o +AG i MV ( w zależności od pełnionej funkcji)
Wkurzamy się : jak umrze lub same normalne rzuty.
Jedni polecają na pierwszy lvl up wziąć Break Tackle inni Blok , moim zdaniem zależy to od trenera.
Normalne rzuty nie są rzeczą złą dla tego zawodnika choć ograniczają trochę "kreatywność zastosowania" tego zawodnika.

Minotaur
Wielki silny i zabójczy Minotaur z dostępem do mutacji na Dublach Minotaur jest jednak również nieprzewidywalny , drogi i niejako cierpi na to że dostęp do owych mutacji ma n Dublach a jego identyczny odpowiednik z zespołu Chaosu ma ten dostęp na Normalnych rzutach ( przez co lepiej i ciekawiej da się go rozwijać).
Idealny jako Blokada bądź Szarżująca bestia do zabijania.
Największa wadą owego zawodnika jest to żeby rozwinąć go dobrze trzeba mieć szczęście w rzutach , dopiero na Dublach zawodnik ten otrzymuje dostęp do jakże skutecznych i potrzebnych skilli jak: Block, Pro, Tentacles, Claw
Na zwykłych rzutach musimy się zadowolić : Guard, Juggernaut, Multiple Block, ...
Podczas rozwoju raczej śmiejemy się jak wylosujemy +AG , zato +ST jest ciekawe bo wraz z Horns sprawia że Blitzowanie staję się o tyle łatwiejsze i mniej ryzykowne (pamiętamy że ma Frenzy i Looner )
Modlimy się o : DUBLE .. Block oraz PRO
Wkurzamy się na : zwykłe rzuty ... +AG
Moim skromnym zdaniem jest to najsłabsza pozycja w tym zespole ale w kontekście zespołu. Drogie ReRole oraz drogie ale bardziej wielozadaniowe Bull Centaury sprawiają że Minotaur wygląda jak niepotrzebny wydatek , w momencie jak patrzymy się na niego z ciekawością to zazwyczaj mamy już rozwinięty zespół , na początku mamy inne pilniejsze wydatki.
Ostatnio edytowano 16 lut 2013, o 12:36 przez zgnity, łącznie edytowano 1 raz
A pathetic creature of meat and bone
Offline
Avatar użytkownika

zgnity

Zdobywca Dębowego Pucharu

Zdobywca Dębowego Pucharu

  • Posty: 1069
  • Dołączył(a): 6 lut 2013, o 13:07
  • Lokalizacja: Opole

Re: Chaos Dwarf

Post16 lut 2013, o 12:30

Ze względu na drogie ReRole staramy się ich kupić tyle by mieć na później i nie mieć potrzeby dokupowania więcej w przyszłości. Podczas tworzenia zespołu z czegoś trzeba zrezygnować.

Kilka propozycji na początkowe zestawienie drużyny:

Duża ilośc ReRoli
4 - Hobgoblin ------160k
6 - Chaos Dwarf ---420k
1 - Bull Centaur ---- 130k
4 - Rerolls ---------- 280k
Total --------------- 990k
Mamy dużo miejsca na pomyłki ( ReRole ) oraz mamy Bull Centaura. W przyszłości dokupujemy Bull Centaura oraz Apo i uzupełniamy braki spowodowane śmiertelnością.

Bull Centaurowy
4 - Hobgoblin ------ 160k
5 - Chaos Dwarf ----350k
2 - Bull Centaur ----260k
3 - Rerolls --------- 210k
Total -------------- 980k
Dla tych co muszą mieć 2 Bull Centaury na początku a są wstanie zrezygnować z 1 Blockera na kilka meczy.

Zespół z Minotaurem
5 - Hobgoblin ----- 200k
6 - Chaos Dwarf -- 420k
1 - Minotaur ------ 150k
3 - Rerolls -------- 210k
Total -------------980k
Rezygnujemy z Bullcentaurów na rzecz Minotaura , zakładamy że Hobgobliny będą cierpiały na zwiększoną śmiertelność bądź będą faulować.
Tak piszę by ktoś mi nie powiedział że pomijam Minotaury :P

12 zawodników
4 - Hobgoblin ------ 160k
6 - Chaos Dwarf --- 420k
2 - Bull Centaur ---- 260k
2 - Rerolls --------- 140k
Total -------------- 980k
Mamy obydwu Bull Centaurów oraz 6 Blockerów czyli najsilniejszy zespół na jaki nas stać na samym początku ale zabrakło już kasy na ReRole na całe szczęście jest 1 rezerwowy.

Ryzykant
3 - Hobgoblin ------ 120k
6 - Chaos Dwarf --- 420k
2 - Bullcentaur ----- 260k
2 - Reroll ---------- 140 k
1 - Apo ----------- 50k
Total - 990k
Mamy silny zespół z niską ilością ReRoli. Nie mamy rezerwowych ale za to mamy Aptekarza.
Osoby próbujące grać takim zespołem niech się przygotują na rozważania czy użyć czy też nie używać rerola gdy Hobgoblin nie podniesie piłki ;P
A pathetic creature of meat and bone
Offline
Avatar użytkownika

reszka

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 1504
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03

Re: Chaos Dwarf

Post16 lut 2013, o 12:42

ja zawsze używam hobgoblina do podniesienia piłek i przyłożeń. Dzięki temu większość wartościowych zawodników jest w grze, bo wiadomo, że tym jednym unikamy walki. Rozwój obu hobgoblinów jest taki sam, blok + sure hand (brak drugiego wartościowego skilla, może kopnięcie byłoby alternatywą), jak jeden zginie/zniosą go, to się nie przejmuję na 2 połowę.

Minotaur, uch.... tragedia. Jeżeli nie trafi 2 dubli szybko (blok i szpon), to pełni funkcję statysty z siłą 5, nie powiem, że się nie przydaje, ale do walki to krasnale będą wtedy lepsze, zawsze któryś tego dubla trafi i będzie miał kombo szpon + potężny cios. I to nim szarżujemy.

Mino bez dubli to u mnie ochrona - nieugięta postawa - i jeżeli nie ma teraz dubla, to zwalniam futrzaka i kupuję nowego.
Sędzia na boisku jest potrzebny wyłącznie po to, aby trenerzy mogli udawać, że grają według jakichś zasad.
Offline

kusownik

liniowy

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): 17 mar 2013, o 16:56

Re: Chaos Dwarf - Krasnoludy Chaosu

Post17 mar 2013, o 17:04

Hobgobliny powinny rozwijać się
Blok, Pewne ręce potem Dirty Player tylko tak Chaos Dwarfs mogą grac powyżej 1900 TV. Inaczej elfy was wyrolują, a chaos czy nawet inne bashowe drużyny skupiając się trochę bardziej na HG w końcu wymiotą.

Powrót do Rasy i taktyki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość