Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Teraz jest 11 gru 2017, o 14:01


Mroczne Elfy

"Dopóki piła w grze, wszystko jest możliwe". Dyskusje o dostępnych rasach i taktykach.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Lyskie

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 2577
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03
  • Lokalizacja: Nowy Sącz

Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 12:18

(post w budowie ;) )

Ja w takim razie opiszę moją ulubioną rasę czyli MROCZNE ELFY.

Może tytułem wprowadzenia w skład drużyny wchodzą:

Liniowi (Linemen) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 70k, dostępnych 16
Blitzerzy (Blitzers) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:8 - cena 100k, dostępnych 4
Zabójcy (Assassins) - Zasięg Ruchu:6, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 90k, dostępnych 2
Biegacze (Runners) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena 80k, dostępnych 2
Elfie Wiedźmy (Witch Elves) - Zasięg Ruchu:7, Siła:3, Zręczność:4, Klasa Pancerza:7 - cena - 110k, dostępne 2

Stosowane rozpiski:

a) 4 blitzerzy, 1 biegacz, 6 liniowych, 2 rerolle - wersja dla osób ufających biegaczowi bardziej niż wiedźmie - koszt 1000k - mimo iż mniej klimatyczna, jednak obiektywnie najlepsza.
b) 1 wiedźma, 3 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 1000k - drużyna bitna i zwinna
c) 2 blitrerzy, 1 zabójca, 8 liniowych, 2 rerolle, konsyliarz - drużyna defensywna (ewentualnie zamiast konsyliarza 3 reroll, przyda się do rzutów na unik) - koszt 1000k
d) 4 blitzerzy, 7 liniowych, 2 rerolle - koszt 990k


Najkorzystniejsze ulepszenia zawodników:

1) Liniowy - na początku nie dysponują żadnymi rozwinięciami

Jeśli po pierwszym awansie nie trafi się dubel albo rozwinięcie którejś z cech to naturalne wydaje się kolejno:
a) zapasy (wrestle)
2) unik
3) typowy liniowy rzadko ma okazję skorzystać z tego awansu. Jeśli tak się stanie to któraś ze zdolności obronnych np. krok w bok. W przypadku dubla ochrona.

Rozwinięcie w przypadku wyrzucenia dubla lub awansu którejś z podstawowych cech:
jeśli chodzi o cechy to opłacalne jest rozwinięcie siły, zręczności lub szybkości, pancerza raczej się nie opłaca (jest za bardzo narażony na ciosy. W tym przypadku wartość pancerza na gołe ciało (bez żadnych zdolności) 8 lub 9 i tak powoduje, że w końcu zostanie przebity. Żywotności to znacznie nie poprawi.

W przypadku dobrego pierwszego rzutu liniowego będzie się już rozwijać pod konkretną cechę. Np wzrost MV (szybkości) powoduje, że możemy go rozwijać w kierunku blitzera. Jeśli wzrośnie zręczność można zrobić z niego rozgrywającego (niby-miotacza). Wzrost siły to najlepsza z możliwości, który pozwoli zrobić z liniowego głównego obijacza w stylu nadblitzera.

W każdym z powyższych przypadków proponuję jako pierwszy dać blok, drugi unik, trzeci krok w bok (temu ze wzrostem zręczności) lub atak (tackle) gdy był wzrost MV lub siły.


2) Blitzer - posiadane umiejętność: blokowanie

Zwykły rozwój:
1) zawsze unik
2) krok w bok lub tackle (najlepiej na przemian)
3) któreś z powyższych
4) to już zależy od rozwoju pozostałych blitzerów w drużynie:
na nogi, wytrącenie piłki, kick (niby szkoda na blitzera, ale ma swoje zalety),

Dubel:
ochrona lub mighty blow zależnie od preferencji. Ja najpierw bronię potem atakuję więc wybieram raczej ochronę.

3) Elfia Wiedźma - posiadane umiejętności: unik, szał, na nogi
Rozwija się dwie. Więc tak:

Pierwsza wiedźma (ninja).
Idealnie jak się trafi wzrost zręczności. Rozwijamy następująco
1) wrestle
2) tackle
3) leap
4) wytrącenie piłki
Jest to wiedźma do celów specjalnych. Gdy ma agi na poziomie 5, to skok do każdej klatki tudaje się na wyniku 2+, a powyższy zestaw cech daje największą szansę na wybicie piłki.

Druga wiedźma (standardowa)
1) blok
2) tackle
3) świetnie jak się trafi mighty blow
4) wielkiego znaczenia nie ma jeśli mamy ninję w składzie. Zależnie od preferencji i ogólnego rozwoju drużyny.

Wiedźmy należy szczególnie chronić. Po blitzach wycofywać za liniowych lub podpuszczać przeciwnika, żeby ich nie atakował. Najlepszy wabik to zabójca wystawiony na atak ;) .

4) Zabójca - posiadane umiejętności: cień, dźgnięcie. Bardzo słaba przeżywalność. Największy atut - klimatyczna postać.

proponowane rozwinięcia: unik, blokowanie, na nogi, krok w bok (może mieć wpływ na większą przeżywalność).
jak ktoś chciałby przystawiać go do skinków lub innych elfów: atak z wyskoku, tackle
na dublu: podwójny blok

5) Biegacz - posiadane umiejętności: odrzucenie
standardowe rozwinięcie:
1) unik
2) pass lub blok
3) to które nie zostało wybrane w punkcie 2
4) to już zależy od upodobań (abo wsparcie do podań, albo do szansy przeżycia). Ja z reguły wybieram krok w bok.


Taktyki i strategie
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
Offline
Avatar użytkownika

reszka

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 1553
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03

Re: Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 14:13

to aż dziwne, że nie podałeś najpopularniejszego składu:

4x blitzer
1x biegacz
6x liniowy
2RR

koszt 1000.

W ogóle pomijasz biegacza, który pojawia się praktycznie w każdej rozpisce :)
Sędzia na boisku jest potrzebny wyłącznie po to, aby trenerzy mogli udawać, że grają według jakichś zasad.
Offline
Avatar użytkownika

Lyskie

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 2577
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03
  • Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 14:19

Ta rozpiska, którą podajesz to ten 4 podpunkt, tylko, że mi się wkradł błąd.
Biegacz to moim zdaniem nieudacznik 8-) . Nigdy go nie wybieram. Biegacz aż tak popularny nie jest jak Ci się wydaje :P .
Raz Ty jesz niedźwiedzia, raz niedźwiedź je Ciebie
Offline
Avatar użytkownika

zgnity

Zdobywca Dębowego Pucharu

Zdobywca Dębowego Pucharu

  • Posty: 1095
  • Dołączył(a): 6 lut 2013, o 13:07
  • Lokalizacja: Opole

Re: Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 16:54

Nie wiem czemu ale ja lubię brać Asasyna.
Co prawda jego Stab przydaję się tylko na tych z niskim AV choć częściej nie działa niż działa i nie daje SPP, a Shadowing dla najwolniejszego zawodnika w drużynie jest niezłym żartem.
To jednak to co robi przeciwnik tylko po to by go uderzyć ... no sam nie wiem czemu ale ludzie zawsze próbują ściągnąć go "za wszelką cenę".
A pathetic creature of meat and bone
Offline
Avatar użytkownika

reszka

Zdobyte Trofea:

Zdobyte Trofea:

  • Posty: 1553
  • Dołączył(a): 17 sty 2013, o 14:03

Re: Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 17:06

ja go atakuję, bo ma AV7 i z reguły ani bloku ani uniku a kąsa ghule unik+blok z 45% skutecznością.

ktoś kiedyś fajnie określił assasyna, że jeśli przytuli się do "silnych" zawodników, to cień nic nie da, bo nie będą od niego uciekać ale po prostu go przepchną. A jeśli przyczepi się do szyblich z niskim TV (jak skinki), to uciekną mimo cienia.

Zgnity - pojawiasz się i komentujesz, a czy planujesz wziąć udział w rozgrywkach dębowego?
Sędzia na boisku jest potrzebny wyłącznie po to, aby trenerzy mogli udawać, że grają według jakichś zasad.
Offline
Avatar użytkownika

zgnity

Zdobywca Dębowego Pucharu

Zdobywca Dębowego Pucharu

  • Posty: 1095
  • Dołączył(a): 6 lut 2013, o 13:07
  • Lokalizacja: Opole

Re: Mroczne Elfy

Post15 lut 2013, o 17:43

Obecnie umiera mi dysk twardy w laptopie a raczej umarł. Chwilowo mam zainstalowanego Windowsa XP na pendrive 16 GB wraz z Linuchem oraz jeśli i to zawiedzie to mam jeszcze Live CD z ubuntu by jakiś system mieć XD.
Jak tylko będę dysponował nowym dyskiem twardym to zainstaluje LE i zagram , lub kupie w koncu CE by grać moimi CD-kami.
A pathetic creature of meat and bone

Powrót do Rasy i taktyki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość